Od 2019 roku aktywnie pracuję z dziećmi w wieku od 6 miesiąca do 5 lat w prywatnych placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Jestem dyplomowanym opiekunem żłobka i asystentem nauczyciela w przedszkolu. Stale zdobywając doświadczenie staram się również podnosić swoje kompetencje merytoryczne gdyż obecnie uczęszczam na kurs Montesorri dla najmłodszych w Polskim Instytucie Montessori oraz na zajęciach na III roku Pedagogiki w Społecznej Akademii Nauk. Prywatnie jestem mamą chłopca w wieku przedszkolnym, który jest częścią mojej drogi w pracy z dziećmi. To moja pasja, która nagradza mnie zadaniami wymagającymi kreatywnych rozwiązań i daje możliwość znalezienia odpowiedzi na pytania pojawiające się na każdym kroku, co daje lepszą perspektywę doskonalenia siebie i swojej pracy.
SHEMA Oliver
Shema od 5 lat zajmuje się edukacją dzieci i mocno wierzy w metody Montessori. uważa metody Montessori za szczególnie korzystne, ponieważ pozwalają one nauczycielom dotrzeć do uczniów na ich własnym poziomie oraz budują niezależność i pewność siebie u każdego ucznia. Ma prawdziwą pasję do edukacji i miał nadzieję zostać nauczycielem od najmłodszych lat. Po uzyskaniu dyplomu z edukacji wczesnoszkolnej przez dwa lata pracował jako nauczyciel Montessori.
W wolnym czasie lubi dekorować, ćwiczyć, czytać i gotować.
Owner – Stanislaw Malinowski
Jako ojciec dwójki wspaniałych dorosłych dzieci, absolwentów przedszkola i szkoły Montessori, wiem, że jest to najlepsza metoda, która daje każdemu dziecku możliwość rozwoju zarówno pod względem naukowym, jak i psychicznym. Jest to również metoda wymagająca od nauczycieli wysokich kwalifikacji i ciągłego poszerzania wiedzy, a od właścicieli placówek Montessori odpowiedniego wsparcia kadry i dbałości o najwyższej jakości materiały do pracy z dziećmi. Widząc jak mało jest miejsc, gdzie nauka odbywa się metodą Marii Montessori, postanowiłem sam takie miejsce stworzyć. Wierzę, że American Montessori Preschool to przedszkole, w którym dzieci będą rozwijać swoje talenty w równowadze i poszanowaniu swojej indywidualności. Każde dziecko jest inne i powinno mieć możliwość uczenia się w indywidualny sposób